Pracodawca to firma działająca w obszarze finansów, która posiada swój wewnętrzny dział IT. Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesku, dobrze czują się w pracy z Klientami pod kątem rozwiązywania zagadnień technicznych.
SZUKAMY kandydatów bez doświadczenia we wdrażaniu, którzy:
- Posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesk w IT
- Ukończyli studia o profilu księgowym, produkcyjnym, ekonomicznym, informatycznym itp. | są w trakcie

- Wykazują się znajomością konfiguracji relacyjnych baz danych MS SQL Server i języka SQL/ T-SQL
- Mile widziane doświadczenie w pracy jako np.: Administrator systemu, Specjalista ds. serwisu. Serwisant, Specjalista ds. helpdesk
- Dysponują prawem jazdy kat. B
- Dużym plusem będzie znajomość obsługi dowolnego systemu ERP (np. Comarch Optima, Symfonia, Comarch ERP XL, enova365, Impuls EVO, Streamsoft, SAP, IFS itp.)
- Atutem będzie znajomość procesów biznesowych i wiedza związana z funkcjonowaniem przedsiębiorstw w obszarze księgowości lub kadr i płac
ZADANIA na stanowisku:
- Obsługa systemu enova365
- Administracja systemu enova365
- Konfiguracja i personalizacja systemu ERP
- Szkolenia użytkowników z obsługi systemu
- Wsparcie Klienta po wdrożeniu
OFERTA zatrudnienia:
- Na czas szkolenia stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 3500 zł do 4500 zł netto (UoP) (uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności)
- Profesjonalne szkolenie z obsługi systemu ERP od podstaw
- Elastyczny czas pracy, również z możliwością pracy z domu (2-3 dni w tygodniu)
- Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Benefity pozapłacowe