Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesku, znają system Comarch ERP XL od strony technicznej oraz dobrze czują się w pracy z Klientami pod kątem rozwiązywania zagadnień technicznych.
SZUKAMY kandydatów, którzy:
- Posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesk w obszarze IT – minimum 2 lata
- Zdobyli doświadczenie w pracy na systemie ERP – Comarch ERP XL – w zakresie administrowania, serwisowania, utrzymania, wdrożeń lub wsparcia obsługi systemu
- Atutem będzie znajomość procesów biznesowych i wiedza związana z funkcjonowaniem przedsiębiorstw w przynajmniej jednym z obszarów: księgowość, kadry i płace, logistyka, produkcja, obieg dokumentów
- Mile widziana znajomość konfiguracji relacyjnych baz danych MS SQL Server lub znajomość języka SQL
- Ukończone studia o profilu księgowym, produkcyjnym, ekonomicznym, informatycznym itp.
ZADANIA na stanowisku:
- Zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego Klientom, użytkownikom systemów informatycznych
- Analiza zgłaszanych problemów
- Rejestrowanie i obsługa zleceń serwisowych
- Tworzenie dokumentacji technicznej oraz instrukcji
- Bieżąca współpraca z wdrożeniowcami oraz programistami
OFERTA zatrudnienia:
- Stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 5500 zł do 8500 zł netto (UoP) (uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności) lub ekwiwalent na B2B
- System premiowy
- Gwarancja szkoleń
- Pakiet medyczny, karta sportowa
- Możliwość pracy hybrydowej (2 dni pracy zdalnej w tygodniu)
- Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Benefity pozapłacowe