Jeśli masz doświadczenie w jednym ze wskazanych obszarów i zastanawiasz się nad rozwijaniem swojej kariery w branży IT, aplikuj. Na stanowisku będziesz mieć możliwość oderwać się od typowej pracy biurowej oraz wykorzystać dotychczasowo zdobyte umiejętności. Najistotniejsza jest wiedza związana z funkcjonowaniem przedsiębiorstw w jednym z obszarów, techniczne zacięcie i chęć rozwoju.
SZUKAMY kandydatów bez doświadczenia we wdrażaniu, którzy:
- Posiadają wiedzę techniczną w jednym z obszarów tj.:
> księgowość (PIT, VAT, CIT),
> kadry i płace (rozliczanie czasu pracy, urlopów, wynagrodzenia, sporządzanie umów)
> logistyka (WMS, WS, WZ),
> produkcja (technologia, proces), systemy ERP itp.
- Ukończyli studia o profilu logistycznym, księgowym, produkcyjnym lub ekonomicznym | są w trakcie

- Mile widziane doświadczenie w pracy jako np.: Asystent Księgowego, Księgowy, Młodszy Logistyk, Logistyk, Analityk Łańcucha Dostaw, Inżynier Technolog/Produkcji itp.
- Dysponują prawem jazdy kat. B
- Dużym plusem będzie znajomość obsługi dowolnego systemu ERP (np. Optima, Symfonia, Comarch ERP XL, enova365 itp.)
ZADANIA na stanowisku:
- Obsługa systemu ERP Comarch ERP XL/Comarch Optima
- Analiza potrzeb Klientów w zakresie wdrażanych rozwiązań
- Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej według przyjętej w firmie metodyki
- Współpraca z działem programistów nad zmianami i implementacją rozbudowy systemu ERP
- Konfiguracja i personalizacja systemu ERP
- Szkolenia użytkowników z obsługi systemów
- Wsparcie Klienta po wdrożeniu
OFERTA zatrudnienia:
- Na czas szkolenia stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 3500 – 5500 PLN netto wzwyż (uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności)
- Wysoki system prowizyjny od zrealizowanych projektów
- Profesjonalne szkolenie z systemu ERP od podstaw
- Nienormowane godziny pracy, również z możliwością pracy z domu (Home Office)
- Dowolna forma zatrudnienia (standardowo umowa o pracę lub dla chętnych kontrakt „B2B”)
- Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji