Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesku, dobrze czują się w pracy z Klientami pod kątem rozwiązywania zagadnień technicznych oraz posługują się językiem bułgarskim na poziomie bardzo dobrym (B2/C1).
SZUKAMY kandydatów, którzy:
- Posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesk w obszarze IT
- Posługują się językiem bułgarskim na poziomie bardzo dobrym (język niezbędny do pracy z dokumentacją projektową, prowadzenia korespondencji, kontaktów wewnątrz firmy – praca w zespole międzynarodowym)
- Ukończyli studia o profilu informatycznym, technicznym, ekonomicznym itp.
- Mile widziane doświadczenie w pracy jako np.: Administrator systemu, Specjalista ds. serwisu. Serwisant, Specjalista ds. helpdesk
- Dużym plusem będzie znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie minimum dobrym
ZADANIA na stanowisku:
- Rejestrowanie i obsługa zleceń serwisowych
- Wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych oraz rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem
- Wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych
- Zarządzanie procesami, incydentami oraz usługami IT
- Tworzenie dokumentacji technicznej oraz instrukcji
OFERTA zatrudnienia:
- Na czas szkolenia stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 5000 zł do 7000 zł netto (UoP) (uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności)
- Premie
- Forma zatrudnienia – dowolna (standardowo umowa o pracę lub dla chętnych kontrakt B2B)
- Gwarancja szkoleń
- Pakiet medyczny, karta sportowa
- Możliwość pracy zdalnej (3-4 dni w tygodniu)
- Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Benefity pozapłacowe