Specjalistyczne rekrutacje i doradztwo HR dla branży ERP. Znajdziemy najlepszych dla Twojej firmy – skontaktuj się z nami!

Kontakt

Szukasz pracy w branży ERP? Napisz do nas!

Kontakt

BEZPŁATNE OGŁOSZENIE dla Twojej firmy w PracBaza! Dodaj ofertę pracy już dziś i przyciągnij najlepszych kandydatów.

Dodaj ogłoszenie

Znajdź z nami wymarzoną pracę

wyszukaj najlepsze oferty

ozdoba
oferty pracy

Specjalista systemów ERP ds. wsparcia technicznego

Specjalizacje: Administracja systemami, Systemy ERP

Systemy: Autorskie rozwiązania ERP

Nr referencyjny: WAK/2025/05/6

Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisowania/helpdesku, znają systemy ERP od strony technicznej oraz dobrze czują się w pracy z Klientami pod kątem administrowania systemów ERP i rozwiązywania zagadnień technicznych. Na stanowisku obsługuje się Klientów/użytkowników z Polski oraz z regionu EMEA. W wyjątkowych sytuacjach może zdarzyć się potrzeba obsługi klientów z USA, która będzie wiązała się z wymogiem pracy w systemie dwuzmianowym.


OCZEKIWANIA:

  • Doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesk w obszarze systemów klasy ERP, MES, WMS itp. – minimum 1-2 lata
  • Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP – w zakresie utrzymania, wdrażania, administrowania lub serwisowania systemów
  • Znajomość konfiguracji relacyjnych baz danych MS SQL i języka SQL (pisanie zapytań, tworzenie funkcji, procedur, triggerów)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym (obsługa Klientów międzynarodowych, praca z dokumentacją projektową, wewnętrzne kontakty w firmie)
  • Atutem będzie znajomość procesów biznesowych i wiedza związana z funkcjonowaniem przedsiębiorstw w przynajmniej jednym z obszarów: księgowość, logistyka lub produkcja
  • Dyspozycyjność i otwartość na pracę w trybie dwuzmianowym

ZADANIA na stanowisku:

  • Administrowanie i konfigurowanie autorskiego systemu ERP
  • Zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego Klientom i użytkownikom systemów ERP
  • Rejestrowanie i obsługa zleceń serwisowych
  • Analiza zgłaszanych problemów
  • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych
  • Przegląd logów systemowych i raportowanie problemów serwisowych
  • Tworzenie raportów, dokumentacji technicznej oraz instrukcji
  • Współpraca z działem programistów i konsultantów nad zmianami i rozbudową systemu ERP

OFERTA zatrudnienia:

  • Stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 5000 do 7000 zł netto (UoP) lub ekwiwalent na B2Bzależne od posiadanych umiejętności i doświadczenia
  • Gwarancja szkoleń
  • Możliwość pracy w trybie hybrydowym
  • Ze względu na możliwość pojawienia się potrzeby na obsługę Klientów z USA, praca będzie musiała odbywać się w systemie dwuzmianowym (druga zmiana docelowo, po okresie wdrożenia na stanowisko, może być wykonywana zdalnie z domu)
  • Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Ciekawe projekty oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Pakiet benefitów pozapłacowych

Szczegóły oferty

ikona

Wynagrodzenie (mies./netto)

50007000 PLN
ikona

Umowa o pracę, Umowa B2B

ikona

Gniezno

Hybryda

Poznań

Września

Nie znalazłeś oferty?

Skorzystaj z formularza i napisz do nas

formularz kontaktowy

Zainteresowała Cię ta oferta?




    Bądź zawsze na bieżąco

    Zapisz się na newsletter