Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisowania/helpdesku, znają systemy ERP od strony technicznej oraz dobrze czują się w pracy z Klientami pod kątem administrowania systemów ERP i rozwiązywania zagadnień technicznych. Na stanowisku obsługuje się Klientów/użytkowników z Polski oraz z regionu EMEA. W wyjątkowych sytuacjach może zdarzyć się potrzeba obsługi klientów z USA, która będzie wiązała się z wymogiem pracy w systemie dwuzmianowym.
OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesk w obszarze systemów klasy ERP, MES, WMS itp. – minimum 1-2 lata
- Doświadczenie w obsłudze systemów klasy ERP – w zakresie utrzymania, wdrażania, administrowania lub serwisowania systemów
- Znajomość konfiguracji relacyjnych baz danych MS SQL i języka SQL (pisanie zapytań, tworzenie funkcji, procedur, triggerów)
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym (obsługa Klientów międzynarodowych, praca z dokumentacją projektową, wewnętrzne kontakty w firmie)
- Atutem będzie znajomość procesów biznesowych i wiedza związana z funkcjonowaniem przedsiębiorstw w przynajmniej jednym z obszarów: księgowość, logistyka lub produkcja
- Dyspozycyjność i otwartość na pracę w trybie dwuzmianowym
ZADANIA na stanowisku:
- Administrowanie i konfigurowanie autorskiego systemu ERP
- Zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego Klientom i użytkownikom systemów ERP
- Rejestrowanie i obsługa zleceń serwisowych
- Analiza zgłaszanych problemów
- Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych
- Przegląd logów systemowych i raportowanie problemów serwisowych
- Tworzenie raportów, dokumentacji technicznej oraz instrukcji
- Współpraca z działem programistów i konsultantów nad zmianami i rozbudową systemu ERP
OFERTA zatrudnienia:
- Stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 5000 do 7000 zł netto (UoP) lub ekwiwalent na B2B – zależne od posiadanych umiejętności i doświadczenia
- Gwarancja szkoleń
- Możliwość pracy w trybie hybrydowym
- Ze względu na możliwość pojawienia się potrzeby na obsługę Klientów z USA, praca będzie musiała odbywać się w systemie dwuzmianowym (druga zmiana docelowo, po okresie wdrożenia na stanowisko, może być wykonywana zdalnie z domu)
- Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Ciekawe projekty oraz możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Pakiet benefitów pozapłacowych