Specjalistyczne rekrutacje i doradztwo HR dla branży ERP. Znajdziemy najlepszych dla Twojej firmy – skontaktuj się z nami!

Kontakt

Szukasz pracy w branży ERP? Napisz do nas!

Kontakt

BEZPŁATNE OGŁOSZENIE dla Twojej firmy w PracBaza! Dodaj ofertę pracy już dziś i przyciągnij najlepszych kandydatów.

Dodaj ogłoszenie

Znajdź z nami wymarzoną pracę

wyszukaj najlepsze oferty

ozdoba
oferty pracy

Specjalista ds. wsparcia technicznego (helpdesk)

Specjalizacje: Helpdesk

Nr referencyjny: WAK/2025/01/4

Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesku w obszarze udzielania wsparcia technicznego oraz rozwiązywania problemów ze sprzętem informatycznym zgłaszanych przez użytkowników.

 

OCZEKIWANIA:

  • Doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu technicznego/helpdesk w obszarze IT – minimum 2 lata
  • Umiejętności techniczne oraz doświadczenie w obsłudze i serwisowaniu sprzętu komputerowego oraz telekomunikacyjnego
  • Umiejętność konfiguracji oraz administracji urządzeń sieciowych (modemy, routery, switche itp.)
  • Prawo jazdy kat. B
  • Otwartość i dyspozycyjność do odbywania wyjazdów służbowych (minimum 2 razy w tygodniu) oraz w sytuacjach awaryjnych

ZADANIA na stanowisku:

  • Zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego użytkownikom sprzętu IT, jako pierwsza linia wsparcia
  • Rejestrowanie i analiza zgłaszanych problemów i usterek
  • Prowadzenie bieżącej inwentaryzacji sprzętu informatycznego, urządzeń peryferyjnych, licencji stanowiskowych itp., monitorowanie ich zużycia oraz planowanie harmonogramów wymiany
  • Utrzymywanie ciągłości pracy systemów, realizowanie aktualizacji systemów
  • Przygotowanie i instalacja sprzętu komputerowego
  • Zakup sprzętu oraz koordynacja zamówień
  • Nadzór nad usuwaniem przez podmioty zewnętrzne awarii infrastruktury technicznej
  • Prowadzenie dokumentacji, raportów i ewidencji serwisów i napraw infrastruktury technicznej
  • Bieżąca współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia technicznego.

OFERTA zatrudnienia:

  • Stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 5500 zł do 12 000 zł brutto (UoP) (uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności) lub ekwiwalent na B2B
  • Pakiet medyczny
  • Karta sportowa
  • Samochód firmowy do wyjazdów służbowych lub zwrot kosztów za dojazdy
  • Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Benefity pozapłacowe

Szczegóły oferty

ikona

Wynagrodzenie (mies./brutto)

550012000 PLN
ikona

Umowa o pracę, Umowa B2B

ikona

Kraków

Nie znalazłeś oferty?

Skorzystaj z formularza i napisz do nas

formularz kontaktowy

Zainteresowała Cię ta oferta?




    Bądź zawsze na bieżąco

    Zapisz się na newsletter