Poszukujemy kandydatów, którzy posiadają doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu/helpdesku w obszarze udzielania wsparcia technicznego oraz rozwiązywania problemów ze sprzętem informatycznym zgłaszanych przez użytkowników.
OCZEKIWANIA:
- Doświadczenie związane z pracą w obszarze serwisu technicznego/helpdesk w obszarze IT – minimum 2 lata
- Umiejętności techniczne oraz doświadczenie w obsłudze i serwisowaniu sprzętu komputerowego oraz telekomunikacyjnego
- Umiejętność konfiguracji oraz administracji urządzeń sieciowych (modemy, routery, switche itp.)
- Prawo jazdy kat. B
- Otwartość i dyspozycyjność do odbywania wyjazdów służbowych (minimum 2 razy w tygodniu) oraz w sytuacjach awaryjnych
ZADANIA na stanowisku:
- Zapewnienie wsparcia merytorycznego oraz technicznego użytkownikom sprzętu IT, jako pierwsza linia wsparcia
- Rejestrowanie i analiza zgłaszanych problemów i usterek
- Prowadzenie bieżącej inwentaryzacji sprzętu informatycznego, urządzeń peryferyjnych, licencji stanowiskowych itp., monitorowanie ich zużycia oraz planowanie harmonogramów wymiany
- Utrzymywanie ciągłości pracy systemów, realizowanie aktualizacji systemów
- Przygotowanie i instalacja sprzętu komputerowego
- Zakup sprzętu oraz koordynacja zamówień
- Nadzór nad usuwaniem przez podmioty zewnętrzne awarii infrastruktury technicznej
- Prowadzenie dokumentacji, raportów i ewidencji serwisów i napraw infrastruktury technicznej
- Bieżąca współpraca z dostawcami zewnętrznymi oraz z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia technicznego.
OFERTA zatrudnienia:
- Stabilne wynagrodzenie podstawowe na start od 5500 zł do 12 000 zł brutto (UoP) (uzależnione od posiadanego doświadczenia i umiejętności) lub ekwiwalent na B2B
- Pakiet medyczny
- Karta sportowa
- Samochód firmowy do wyjazdów służbowych lub zwrot kosztów za dojazdy
- Pełen dostęp do nowoczesnej technologii, a także możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Benefity pozapłacowe